Levozge 3 çocuğumda da farklı uygulama yaptım. 9 yaşındaki kızımda doktor sprey solüsyon vermişti. Kayınvalidem bebeğimi 2 günlükken zorla yıkadı. Spreyle dezenfekte ediyordum düşene kadar. 5 günlükken düşmüştü ve hiç sorun yaşamadık göbeği ile ilgili. Oğlumun doktoru hiçbir şey kullanmama gerek olmadığını söyledi. Onu banyo da yaptırmadık. Göbeği 7 günlükken düştü ama 16 günlükken az bir miktar kanadığı için gümüş nitratla yaktı doktor. Şu an 3,5 aylık olan kızımın doktoru da göbek bakımına gerek yok, dedi ama 3 günlükken enfeksiyon kaptı göbeği. Göbek bağı kısa kesilmiş. Büzüşünce bir tarafı erken kopup sulanmış. Alkollü bakım yapıp Teramcyn kullanmak zorunda kaldım. Onun göbeği de 6 günlükken düştü. Bir daha sorun yaşamadık. Onu da göbeği düşene kadar yıkamamıştım.
Özet geçecek olursam en sağlıklısı erkenden yıkanan ve aklolle temizlenen kızımın göbeği oldu. Bir çocuğum daha olsa ilk doktorumun dediğini yapardım ama bir daha çocuk düşünmüyoruz tabii.😅