Merhabalar,
Bebeğim 7 ay 5 günlük. Normalde akşam saat 9-9.30 arası uykusu gelirdi uyuturdum. Ama son 3-4 gündür ne olduysa bir türlü uyumak istemiyor. Uğraşırken saat 12 oluyor neredeyse. Enerjisi çok yerinde oluyor zıplayıp oynamak istiyor. Bu arada uyku eğitimi veremedim, emzik de birkaç çeşit denedim almıyor sadece emerek uyuyor. Grip olmuştu yeni atlattı. Diş de çıkarıyor üstten 3 tane. Atak döneminde değil. Acaba dişten mi böyle yapıyor? Hastalıktan yeni iyileşti diye mi? Ya da emerken uyku öncesi tam doymuyor da ondan mı böyle? Ne yapacağımı şaşırdım anlayacağınız. Sakin kalmak çok zor, kalamadıkça da üzülüyorum bunalıyorum. Benzer durum yaşayan veya tavsiyesi olan var mıdır? Şimdiden teşekkürler.