Kızlar biliyorum her bebek kendine hastır. Herkesin bünye aile yapısı farklıdır. Normalde persentil eğrisine göre 9.ayda normal çıkmıştı fakat iki aydır boyu aynı hiç uzamamış. Baba 1.70 ben 1.58 im haliyle oğlumda minyon olacak galiba. Ama hiç uzamaması biraz üzdü. Doktora söyledim oda bir yaşına kadar takipde kalalım gerekirse o zaman ben de endokrine yönlendiririz dedi. Böyle bi duraksama yaşayan oldu mu. Ben mi çok takıyorum bilmiyorum 😕