Ekinnazinannesi1221 Kızlar ben bı çözüm bulamadım sizler neler yaptınız yardım edin lütfen 🙁 Kızım 1 yaşında nerdeyse ek gıdaya geçtiğimizden bu güne kadar hep ne verirsem vereyim ağzında bekletiyor yemeğini doğru düzgün beslendiğini hiç görmedim 15 dk tutuyor resmen hele kahvaltı tam bana bir zulüm😵 Napcam şaşırdım artık 😞
Mavis34 Ekinnazinannesi1221 benimkide 13 aylık oldu hep aşırı istahsizdi ağzını kapatır ağlar mama sandalyesinde durmak istemez ağzına tıksam tükürüp çıkarır. 8 kilo daha düşün. Herşeyi değişik şekillerde pisiriryorum 3 çeşit birden yapıyorum birinden birini yer diye ama hic birşey yemiyor. Arada cani isterse birkaç lokma yumurtalı ekmek veya tost gibi kaşarlı ekmekten ısırır. Bir dönem kahvaltiliklari karıştırıp mama gibi veriririm biraz yerdi artık ağzına sürmüyor. Mücver köfte gibi şeyleri eline verince biraz oynuyor atıyor birkaç dia ısırıyor. Çorbaları siringayla ağzına zorla sıkmaya başladım yogurt yemiyor ayran içiyor. Sabah pekmezli su sıkılmış meyve suyu içirmeye çalışıyorum azda olsa içiyor
Sedaalya Ekinnazinannesi1221 Merhaba, postu açalı uzun zaman olmuş ama benim kızım da 15 aylık asla yemiyor. Düzelme oldu mu sizde ?
Cigdem61 Ekinnazinannesi1221 merhaba üzerinden yıllar geçmiş ama bu durum düzeldi mi kaç yaşında düzeldi? 10.5 aylık oğlumla ek gıda başından beri böyleyiz:(
Eylulmasali Mavis34 benim kızım da 14 aylik 8.400 kilosu asla yemiyor asla😔 baska cok hevesliydi kofte pirzola falan da yerdi simdi sadece corba kuskus makarna yerse yer baska bisey yemez oldu cok uzuluyorum ne yapacagimi sasiriyorum bazen.Emiyor hala anne sutune de guveniyor sanirim bagimli diyebilirim hatta.Allah yardimcimiz olsun yemeyen bebek annelerinin isi gerçekten zor
Ekinnazinannesi1221 Mavis34 tamda içimi anlattınız nasıl çözüm buluruz bacım ne yaparız oturup ağlıyorum resmen 😞😞
Samyeli008 Mavis34 Benimki de 11 aylık olacak haftaya geçen aydan beri hiç kilo almamış yaa yemiyor yemiyor yemiyor diş çıkarıyor şimdi o sebepten iyice ağzını açmaz oldu. Burda bebeğinin öğününü sayan şunu yedi bunu yedi diyenleri görünce özeniyorum. Her yemek sonrası ağlayasım geliyor çeşit çeşit yemekler hep boşa gidiyor
Mavis34 Eylulmasali aynen benimkide meme bağımlısı bütün gün meme açık geziyorum gece tamamen memede kalmak istiyor. Gerçekten çok zor. Artık ağlıyorum o yemedikce. Gastroentrolojiye gönderdi doktorumuz ama onada randevu bulunmuyir
Mavis34 Ekinnazinannesi1221 2 hafta hasta oldu ağzına lokma sürmedi 500 gram verdi. 3 gündür toparlamaya başladı bıraktım artık önüne koyuyorum bir iki dış aliyor gerisinioynayip atıyor. Hiç onaylamadigim halde puding çikolata vermeye başladım yeterki birşeylere heves etsin boğazından birşey geçsin diye bir iki haftada böyle deneyecegim. Vitamin balık yağı kullandık onlarda fayda etmedi bilmiyorum artık ne olacak 3 haftadır asla kaşıkla yenen hic birşey yemiyor köfte pogca tarzı eline verince döke saca birkaç lokma yiyor corbayida siringayla ağzına ağlayarak sıkmaya başladım artik
Ekinnazinannesi1221 Sedaalya çok şükür canım bı büyüdükçe yemek sorunu ortadan kalkmaya başladı telefon gibi falan oyaralayak zorla da olsa yediriyorum
annemhakliymis Merhabalar, benim de kızım 9 aylık asla yemiyor, kaşık gördüğünde ağlamaya başlıyor. Ağzını bir kapatıyor asla açmıyor. Nasıl sevdirdiniz neler yaptınız? Bu süreçte bize ne tavsiye edersiniz?