Kızımı dün 39 derece ateşle hastaneye götürdük kulak enfeksiyonu çıktı, influenza testi de yaptırdık negatif çıktı. Augmentin le pedifen verdi doktor ateşi yok şuan iyi geldi. Benim sorum bebeği bu hastalığı geçirenler ekstra nelere dikkat ettiler, şunu yedir bunu içir iyi geliyor diyebileceğiniz şeyler var mı kızlar?