Kızlar moralim o kadar bozuk ki anlatamam . Bebeğim 3 aylik . Benim dün regl olmam lazımdi ama olmadim hamileyim diye çok korkuyorum hiçbir şekilde ikinci çocuğu istemiyordum . Bütün regl belirtilerim var ama olmadı işte. Eşimle doğru düzgün ilişkiye bile girmemistik halbuki . Akşam eşim işten gelsin test almaya gidicem. Allah olmayanlara versin dua edin benim olmasın