Mrac_bebek kızım annesütü mama şeklinde gidiyordu. Mamayı verdiğimizde kurdeşen döker gibi olmuş solunumu hırıltısı olmuştu. Öyle anlaşıldı alerjisi. Sadece anne sütü alan bebeklerde teşhis çok daha geç oluyor. Egzeması doğduğundan beri var neredeyse. Diyeti me rağmen geçmedi de. Hergün duş ve neölendirme şeklinde gidiyoruz. Fayda etti de diyemem. Tek yapacağınız kakasını takip etmek. Geçmiş olsun.