Merhaba,kızım 24 günlük.2 gündür hiç ama hiç derin uyuyamıyor.Sürekli tuhaf sesler çıkarıyor uykusundayken,inliyor gibi.Gazı çıkarıyorum,bazen de kendisi çıkarıyor ama yine de derin uyuyamıyor.Doktora götüreceğim bugün ama size de sormak istedim.Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?Çok korkuyorum bir tarafı ağrıyor,bir hastalığı var diye.