2.5 aylık bebeğim var 2500 kg doğdu su an 5300 kg çişli bez sayısı 4 çıkıyor ilk başlarda 5 çıkıyordu emzirmeye 40′indan sonra başladım bu sürece kadar sagarak silikon uçla falan veriyordum simdi memede uyumayı çok seviyor emerken ara ara huzursuzlaniyor doyuyor mu yoksa gazdan mı anlamıyorum geceleri mama yemeden durmuyor gibi dogdudunda sarılık yükselmesin diye mama vermiştim ondan diye düşünüyorum tavsiyesi olan var mı nasıl bir yol izlemem lazım