Korkutmak istemiyorum ama bize çok dokandi beşli olduğu için birde içinde boğmaca var ebe bize 37.5 geçince ver demişti aşı dan altı saat sonra ateşimiz ışık hızıyla 39 a kadar yükseldi calpol verdim bir buçuk saat etkisi sürüyordu sabaha kadar çıktı ateşi şimdi aynı aşının ikinci dozu var dört aylık olduk korkuyordum şahsen