Mervetrmn Merhabalarr🥰 5 ay 5 günlük oglum doğdugunda reflü yatagında yattı hep 1 aydır direk yatagına koyuyorum düz bi şekilde ama nefes almakta güçlük çekiyo gibime geliyo 😂 aslında alıyo ama nasıl yatırıyosunz siz yastık kullanan var mı hiç
Deletedmom115 Mervetrmn 15 aylık yer yatağında yatıyor yastıksız çokta güzel uyuyor. Sizin bebeğiniz nefes almakta zorlanıyorsa hafif bi yastık kullanın ince olanlardan.
Portakal Mervetrmn içine sinmiyorsa yastık yerine yatağa eğim ver. Bizimki gün içinde reflü yatağında yatıyor gece beşiğine eğim verdim öyle yatıyor dümdüz güvenemiyorum daha
Minejjan Mervetrmn benim hep yüz üstü yatiriyorum hem gazını çıkartıyor midesi yumuşuyor hemde daha uzun süre uyuyor sırt üstü yatirinca çıldırıyor ayni anası 😅😂😂😂😂
Portakal Mervetrmn bilmem benim kızım rahat yatıyo yanındaki korumalıkları çıkartıyorum ayakları uzun geliyo biraz orayda destek koydum zaten gün içinde toplam 1saat yatmıyo😃
Mervetrmn Portakal bi ara bnde öyle yaptm bitane yan yastıgını cıkardm ama düşüyodu södi dönmeyede başladı daha skıntı
Minikerkegim Dogdugundan belli yüzükoyun yatırıyorum sırt üstü veya yan yattğnda cok kalkıyor kendini uyandırıyor ama bu şekilde dört beş saat deliksiz uyku cekiyor
Waffle Mervetrmn ben dogdugundan beri hiç yastık kullanmadım zatan. 2 yaşına kadar da yastık çok onerilmiyir zaten 😊
Missnk Oglum 3 aylik ilk 1 ay reflu yataginda yatti sonra hep kayiyordu yere dogru hoslanmadi son 2 aydie sirt ustu yatiyor eller yukari🤣🙈
Portakal Mervetrmn olabilir bizim küçük beşiğimiz var salonda reflü yatağı ona tan oluyor o yüzden düşme gibi bir sorun olmadı 😊
Minikerkegim Mervetrmn ya alla alla aslında bebeklerin en rahat ve en sevdiği uyku pozisyonu yüzükoyun yatmak gazlarını da rahat çıkarıyorlar bu sayede