anneyimben- 2 gündür çok ıkınıyor zorlanıyor oğlum. Poposuna zeytinyağı sürüyorum biraz rahatlıyor ama sonra yine acı çekiyor. Çözümü olan var mı?
Alpaslan_annesi anneyimben- benim bebeğimde de kabızlık problemi oldu sekersiz organik kuşburnu marmelati veriyorum sabah aksam cay kaşığı veya tatlı kaşığıyla biraz daha iyi geldi bize ama gene bi doktorunuza danışın isterseniz
Birbebetoannesi anneyimben- 1 çorba kaşığı zeytinyağı içerse iyi olur. Yoğurt, armut yiyorsa desteklemiş okursunuz. Muz, patates, bunlar kabızlığı arttırıyor.
anneyimben- Yigidoannesii oturduğumuz odada hep suyumuz var ara ara veriyorum ama canı isterse içiyor. Yoksa puskuruyor