Omurbebek Kızlar sabah kahvaltısında bebeğinize neler verdiniz? Kaç aylık? Benim bebeğim bugün on aylık oldu 😍 Çeyrek muz Çeyrek avokado Bi dilim anne keki Üç kaşık yoğurt Bunları karıştırıp verdim sizce yeterli mi?
neslicanben Omurbebek kızım 1 yaşında Tarhanalı omlet,domates,peynir,tahin pekmez ve ıhlamur verdim :) Neden tüm ürünleri karıştırıyorsunuz tek tek verseniz hem tadlarını da öğrenmiş olur
Deletedmom_22 Omurbebek tabiki yeterli 😇 Bugün patates kızartması yedi , ekmek ve süt içti biraz 2 yaş 10 aylık oğlum . seçerek yiyor herşeyi 🥶
Hazelhazel Omurbebek bizde 9 buçuk aylık olduk kahvaltıda mutlaka peynir zeytin yumurta ekmek domates ve hiç eksik olmaz tahin pekmez yiyor çok şükür 😊 ha tabi çayımız olmazsa olmaz 🤣
Kplnnn Kaç aylık bebeğin canım. 10 bucuk aylık oldu yumurta sarısı yarım armut çeyrek salatalık labne peynir zeytin ezmesi yedi
Omurbebek Kplnnn bugün 10 aylık oldu 🫶 iki gün önce bebeğime zeytin verdim meğer çiğnemeden yutmuş bi kaç saat sonra kustu zeytinler parça parça olduğu gibi çıktı bir daha da vermedim 😒
Omurbebek bebitonunannesi_ ben 6 aylıkken verdiğim kahvaltıyı olduğu gibi yazıyorum şimdi de onu veriyorum ama ara ara değiştiriyorum ama altıncı ayından beridir verdiğim kahvaltı şu şekilde Bir yumurta tam Bir ceviz Bir tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmez Bi dilim hamın bebek ekmeği Labne peynir Yoğurt Belki çok görünür olabilir ama ben karıştırıp veriyordum hala da favori kahvaltım bu
Poyrazin_annesii 9 aylıgız ama hala mama ıcıyo oglum . Ek gıda kabul etmıyor arada bı zorluyrm bazende aç kalacagına mama içsın dıyrm
Omurbebek Poyrazin_annesii benim ki de çok zor hiç yemiyor çok zorlanıyorum kahvaltıyı verene kadar bi iki saatim geçiyor
Hollymolly Omurbebek 11 aylık olcak yakında oglum. Kahvaltı yapmayı sevmiyor😒 kaç gündür kahvaltı yapsın diye bogusuyorum. Zeytin peynir yumurta sarısını ayrı ayrı veriyordum minik minik ısırıyordu ama son günlerde ağzından çıkarmaya başladı aç kalıyordu resmen. Bugün Elmalı yulaf lapası yaptım. İcine de pekmez ve yumurta sarısı ezip koydum. Renkli kartlarını göstere göstere oyunla yedirdim. Öğle ve akşam yemeğinde zorlanmıyoruz ama kahvaltı beni bi tık zorluyor.
neslicanben Omurbebek 10 aylık olmuş bacım sen böyle alıştırmazsan yeme problemi oluşur yawrucağa. İleride sen zorlanırsın. Tek tek ver bence tabi bir öneri bu :)
Kplnnn Omurbebek bak migrosta çekirdeği çıkarılmış zeytinelr var onlardan al bi gece suda beklet tuzu çıksın. Sonra blenderla azıcık seytinyağı tercihe göre 1 küçük diş sarımsak koyup geçir zamanla daha az daha az geçir ben şu an tam geçiriyorum hala yiyemez zeytin diye. Sonra küçük bi kavanoza koy her gün içinden bi tatlı kaşığı alıp yediriyorum ben
Kplnnn Omurbebek bide tavsiyem bizim gibi normal kahvaltı gibi verin artık karıştırmayın ben 7 aydan beri öyle yapıyorum hiç karıştırmadım. Varsa Kendi tabağına yoksa düz bi tabağa yan yana koyun hepsini öyle yesin ilerde zorluk yaşamasın
Yesimefe0 Omurbebek bunların hepsini ezip karıştırıpmı veriyorsunuz acaba yumurtanın sarısını demi tam derken beyazıda dahil mi acaba