357b Her cocuk bir degil mutlaka ama hic belirtiside yok yasayan gec dis cikaran konu hakkinda bilgisi olan var mi
Oglumm_ 357b tanıdıklarımdan çok duydum bi arkadaşımın oğlu şuan 9 buçuk aylık daha yeni çıktı, bi tanıdığımın da 1 buçuk yaşında çıkmış yani olabiliyor canım, benim oğlum da şuan 7 buçuk aylık, bizde de yok daha diş beklemedeyiz
Ebrudrgt 357b normal oluyor muş ben sordum. 1 yasına kadar cıkarırmıs zaten doktorumuz oyle dedi. Benımkıde 10 aylık yok daha dısı 😊
357b Oglumm_ ek gida surecinde zorlaniyor musunuz bizimki memeye hevesli deil pek yiyeceginide kendi eline alip yemeyi seviyor dis olmayinca zorlaniyoruz
357b 5 aylik kadarken deli gibi kasiyordu disini erken gelir gizuyle baktik ama suan ne sisme var ne kasima 😏
Ayseeem34 Benimde kızım 9bucuk aylikken ilk dişi çıktı suan 1yasina giricek ama alt dişleri halen uzun değil minicikler üstler patladı onlarda minicik hiç sıkıntı etme canım ben sorduğumda Dr a bana D vitamini az alıyodur demişti ama ne kadar bağlantılı bilemiyorum
Ebrudrgt 357b hangı konuda diştense alakası yok ek gıdayla cunku sert zaten damakları bebeklerin 😊 benımkı dogustan ıştahsız ondan cok zorlanıyorum
Beren01 357b bizimki 13 aylığa yakın çıkardı. Geç çıkardı doktora sorduğumda baktı diş etkerine yerleri var çıkarır merak etme demişti . D vitamini değerleeimiz de iyiydi. Ona rağmen geç çıkardı biraz da bebekten bebeğe değişiyor sorun yapmayın bence ☺️ Şimdi 16 aylık 3 dişi var sadece geç çıkarıyor
357b Beren01 yaa 13 aylik hic diymadim da cevrede karsilasmadigim bi durum olunca bi arastrmalara girmis bulundum