Oğlum 34. Haftasında baş çevresi 30 cm, boyu 42 cm kilosu 1860 gr olarak doğdu.
Şuanda 10 aylık baş çevresi 45 cm, boyu 75 cm, kilosu 9000 gr.
Sizce gelişimi nasıl.
Herkes bana çok minyatür çok küçük görünüyor dedi. Doktorumuza soruyorum iyi gidiyor gelişimi diyor ama insanların olumsuz kelimelerine cevap vermekten artık okadar yoruldum ki hiç takmadığım şeyleri takmaya başladım artık.
Çok bunaltıyorlar beni. Hadi millet neyse de eşimin tarafı özellikle yok çok küçük görünüyor yediremiyomusunuz onu bakamıyorsunuz ona bilemem ne. Sürekli tartışma halindeyiz.
Çoğul konuşmalarının nedeni de ben çalıştığım için annem bakıyor oğlumu 2’ye kadar sonra ben bakmaya devam ediyorum. Gayet iyi yiyor içiyor çocuğum.
Gerizekalılar anlamıyorlar beni. Sürekli yaşıtlarıyla kıyaslıyorlar. Yaa tamamda bu çocuk prematüre diyorum onların çeyreği kadar doğdu. Yok anlamıyorlar. Duvara konuşuyorum sanki. Çok cahiller saman var kafalarının içinde anlamıyorlar gene