eylulmeselesi Kızlwr adet olamıyordum bugun geldım sonuclarım cıkmıs doktor bey yok yarına kadar beklıcem lh hormonum 17 cıkmıs ne demek kı bu dıgerlerı normal sadece bu bıraz yuksek😔