Kızım 10 ay muayenesinde 78 cm. 9100kg çıktı. Doktor boyu için önde kilosu ayına göre ortalama dedi. Kısacası normal sağlıklı buldu. Fakat diğer yandam boyuna göre persentilde kilosunun 10 bucuk kilo olması gerektiğini görüyorum. Şuanda da mesela fazla zayıf duruyor. Tuttuğumda kaburga kemikleri batıyor heryeri incecik üzülüyorum sanki aç kalıyormuş gibi hissediyorum. Anne sütü almıyor, sabah akşam mama içiyor 180ml. Gece beslenmesini kestik. Muhallebi türevlerini pek sevmiyor. Toparlanması icin ne yapabilirim