Annevebebek34 bizim kreş hediye kabul etmiyor. Çok istiyorsanız bağış yapın dedi. Bir de öğretmene mektup yazabilirsiniz dedi.
Bende hediye olayından hoşlanmıyorum. Sonuçta herkesin bütçesi farklı, birinin aldığını diğeri alamaz gözü kalır. Ya da yoplu hediye alımlarını da çok doğru bulmuyorum, herkesi mecbur bırakmak oluyor, onun harici hediyeyi bir kişi veriyor diğerleri arkada kalıyor.
Sınıfça anlaşıp öğretmeni ne kadar sevdiğini herkes mektup yazabilir. Herkesin bütçesine göre bağış da olabilir.