EylulSima yedikten sonra da yapıyordu evet. Ve emerken karnı gürül guruldü. Reflor kullandık bir hafta bana mısın demedi . 14 aylıklardı biri barsak enfeksiyonu idi onunki antibiyotiğe bağlı ishal oldu ,iyileşince antibiyotik bittiğinde ishal geçmişti tabi o ara pişikte olmustu sürekli yıkayıp kırı tutup sudokremle iyileştirdim. Diğer ikizi enfeksiyon yok sebepsiz ishal iki hafta sürdü sonra kendiğinden geçti. Bizimkiler mama almıyordu ama iştahsızlardı o ara. Ama memeye daha bi düşmüşlerdi. Sürekli su veriyordum ve tuzlu ayran yapıp içiriyordum sabah akşam. Çok şükür sıvı kaybımız olmadı .umarım sizde tez zamanda atlatırsınız 🙏🏻