ipekaryasmom çok geçmiş olsun İNŞALLAH, derinden hissettim ağrılarınızı. Bazen doktorlar yarar zarar dengesi kurarak verebiliyor ilaçları.Hani bebeğe geçer, ama etkisi bilinmez, veya sağlayacağı yarar zararından fazladır gibi. İçin veya içmeyin diyemem o konuda. İstirahat edebilmek bel fıtığında çok önemli, ani hareketlerden olabildiğince kaçının, ağır kaldırmamak gerekiyor kesinlikle ama tabi bebekle çok mümkün değil biliyorum. Olabildiğince az kucağınızda tutmaya çalışın en azından. Fizik tedavi diğer bir seçenek o da sürekli gidemezsiniz ama en azından bir kez size evde yapabileceğiniz egzersizleri, hareketleri gösterirler o şekilde ağrınız rahatlayabilir 🌺