dodosum olan olmuş artık güzel taraflarını düşünmeye bakın 🙏🏻 şükür ki 5-6 aylık değil bebeğiniz öyle olup hamile kalmak daha kötü olurdu bu beybi doğana kadar diğeri 2 buçuk yaş olacak zaten 🥰 güzel günlerde büyüsünler . Benim testimde 4 haftalıkken bunun gibi çıkmıştı hemen 1 dkda falan doğrudur yüksek ihtimalle ama yine de siz bir kan testi verin rahatlayın