Bizim arkadaşlar alma dediler almadım canım zaten 8 ayda kendi oturmaya başladı. O aylarda kucağımda az az oturtuyodum diye hatırlıyorum 5.5 ayda tadımlar başlayınca yine az az mama sandalyesinde oturmaya başladı. Bence bol bol yerde vakit geçirsin dönsün yuvarlansın. Zaten zamanı geldiğinde bakmışsın tak diye oturuyolar. He bide bende emzirme minderi vardı arkadaşın verdiği bazen onda çok az oturtuyordum