asbek Ünlüler sezeryan oluyor iki gün sonra bi bakıyorum o Göbeği nereye gidiyor anlamış değilim🤷♀️Benim ise 5 aylık oğlum olmasına rağmen 5 aylık hamile gibiyim 🙈
mraslan asbek Bence bu kadar takılmayın çok sorun edilecek bir şey değil. Normal doğum yaptım benimde göbeğim var 😄
findikburun Bünyeyle alakalı bence bende 2 ay önce doğum yaptık ve hiç göbeğim yok ama hamile olmadan öncedde öyleydi canım ❤️