Sessizseda 2günlük oğlum. Sağlik ocagndan aradilar ver topuk kani icin tekrar cagirdilar. Troidi yuksek cikmis. Bende troid hastasiym ve zaten ilac kullaniyordum. Allah korusun ama boyle problemi olan oldumu olduysa aşamalari tedavisi vs.neydi.
sarilokumumm Sessizseda doğumda oğlumun triodi yüksek çıktı Dr ailede var mı anne de dedi geçebiliyor demişti hamilelik öncesinde vardı dedim ama hamilelikte ve şimdi yok dedim Dr önemli bişey değil 20 güne kadar geçiyor genelde dedi endişe etmeyin dedi 1.hafta kontrolünde normale dönmüştü geçmiş olsun
HanifeSay sarilokumumm bu teoid sorunu topuk kanında çıkıyormuş sormadan söylüyor mu doktorlar sorun varsa? Göz muayenesi olduk göz doktoru baktırdınız mı belirtiler vr dedi aklıma takıldı bebeğim 3 aylık. Kimse aramadı beni topuk kanı sonuçları için. Zaten kuvezdeydi 10 gün :((
sarilokumumm HanifeSay bizim bi topuk kanı hastanede bir de sağlık ocağında aldılar ilk doğumdan sonra aldıklarında troid var dediler 1 hafta geçmedi düşmüştü değeri sizin durumu bilemedim bence siz bi sağlık ocağına ya da hastaneye sorun