motheroftwoangels Elin34 ahhh o basen bende de var bizde ailede basen meşhur 🤦♀️☺ en çok takıldığım göbek çünkü pantolon olmuyor
Elin34 motheroftwoangels göbeğim pek yok ama Yemek yersem pırt çıkar armut göbekliyim sanırım 😅basenlerim zaten erimiyo neyse iyiyiz iyiyiz😅
Naturall motheroftwoangels görünce yazar mutlaka 🥰birbirinizle fotoğraflaşın bakalım benziyor musunuz 😀
Cocolingo motheroftwoangels Boy:170 Kilo:52 61 kiloyla doğuma girdim bir haftada 52 ye düştüm hala aynı 🌺
Oglumm_ motheroftwoangels Boyum 1.78 Kilom ise 72🥺 Doğuma 83 ile gittim şükür bu kadar verebildim, vermeyi de düşünüyorum
motheroftwoangels prenses_we_prens_annesii veririz ya o kiloları nolmus öyle dedikten sonra elimde dürüm yerken buluyorum kendimi 😃