Show_must_go_on 100710 silikon uçla emziriyorum doğduğundan beri wee baby damaklı emzik kullanıyor hata 2 numaraya geçtik 2 ay önce çok memnunum tek tuttuğu emzik oydu beşki 10 tane aldım
Minikprenses38 100710 1 aylık olduk doğduğundan beri emiyordu 1 hafta 10 gündür bi anda emmez oldu 🤷♀️
Hazelhazel Canım doktorum bana 0_6 arasi damakli emzik verme demişti anne göğsüne benzer olmadığı için göğsünü emmek istemezmis bilgin olsun
100710 Hazelhazel Ben göğüs ucum olmadığı için emziremiyorum canım silikon uçla da çok zor emiyor onun da bir zararı olur mu ?
Gzdzeynep 100710 göğüs ucunun olmaması emzirmeye engel değil kahverengi kısmın tamamını ver bebeğe bir de benim de meme ucum yoktur emzirdikçe çıkıyor silikon uçtan kısa sürede kurtul bence. wee nin emziklerini kullandım ben de güzel sıkıntı olmadı.
Aleynaameva @Show_must_go_on benim bebeğimde 4 aylık göğüs ucumu yeni almaya başladı doğduğundan beri silikon uçla emzirdim aventin hatta birsürü markanın emziği var ama kabul etmiyor emziğin fotoğrafını atarmısınız
Show_must_go_on Aleynaameva Tam olarak bu hatta aynısı üstündeki süs bile 😄 diğer emziklere verdiğim paraya çok üzüldüm sonrasında.
Show_must_go_on Aleynaameva 1 aylıktı daha yoğun balımda kaldığı için emme refleksi biraz düşmüştü zayıf emiyordu silikon uötan da gelmiyordu süt emzik sayesinde tekrar güçlü çekmeye başladı