Yasanixxx 2 yaşında kızım da iki gündür ates vardı dün tahlil yapıldı acilde enfeksiyon olduğu ortaya çıktı antibiyotik tedavisi ne başladık ama bilemedim cocuk doktoruda bi görsemiydi inşallah kalıcı degildir