Dalpa Kızlar oğlumun bugün aşı gunuymus unuttum öğleden sonra yaparlar mı bide ilk dozlar 21 deydi illa 21 Kasım mı olması lazım ikinci dozlar için
Fasulye12 Dalpa bizim ebemiz hangi saate gidersek gidelim yapıyor . Fark etmiyor öğleden önce-sonra. Ama tahlillleri sabahtan yapıyorlar
yumurtam Dalpa öğleden sonra yaparlar, biz de öğleden sonra yaptırdık 4.ay aşılarını. Aradan tam 8 hafta geçtiyse tamamdır. İllaki mesela 21den 21 e değil.Şifa olsun yavrunuza