Kdkf Merhaba Gebze de tespitleri yerinde iyi bir doktor var mı özele hiç götürmedim herşeyinr bakacak biri
GSevilay65 Kdkf bak Yusuf Ziya Göktaş bizim dokturumuz Pendik’ten oraya gelioruz eşimin tah Van da görev yaparken çocukluk doktoruydu efsane bir doktor medikal hastasinde kesinlikle tavsiye ederim cnm
2626 Kdkf merkez prime hastanesinin tüm çocuk doktorları gerçekten çok iyi ama Miyase hanımı ayrıca tavsiye ederim bir anne şefkati işe yaklaşıyor asla iş olarak görmüyor çok sevecen birisi gerçekten
[silindi] Kdkf Medical Park’ta Seydi Bey’e gidiyoruz 1,5 aylık olduğundan beri. Çok memnunuz her şeyiyle ilgileniyor. Telefonla aradığımızda bile dönüş yapıp tavsiye veriyor
glsrn88 Fatmannny merhaba seydi bey, bir şey soracağınız zaman telefona cevap veriyor mu ? Ya da mesajlara, ben de arayış içerisindeyim, akşam bir şey olduğunda doktora ulaşmak istiyorum, seydi bey nasıl bu konu da
Ygzbrr Anadolu saglık merkezi ebru hoca var cok cok iyi birde tuzla okan üni hastanesi var erdal türk doktorlar sitesine girip yorumlarını okuyun cok cok iyi
Fatmannny glsrn88 çok acilse eğer yazıyorum telefonla geri dönüş yapıyorlar gündüz sekreterine yazıyorum doktorum hemen arıyor daha akşam hiç yazmadım ama nolur bilemiyorum
glsrn88 Fatmannny anladım muayene ücreti ne kadar peki ? Birde hemen antibiyotik yazan birisi mi ? Bizim şimdiki doktorumuz öyle, o yüzden değiştirmeyi düşünüyorum
Fatmannny glsrn88 hayır hatta o konuda biraz sert bence 2. Ay aşımızda aşı olmadan gelin demişti bazen aşı yan etki yapıyor ateşi çıkmasın demişti yani her aşı öncesi kontrol eder gereksiz ilaç kullandırmamak için muayenesi 800 dü sanırım ama çok ilgileniyor ben geçen hafta gittim bebekte değişiklik gördüm hemen kontrol etti hiç kilo almamıştı mamaya başlamayalım ayın 8 ine kadar anne sütü devam o güne kadar almazsa mamaya başlarız dedi mesela başka doktora gitseydim belki şans vermezdi anne sütüne
Miniktirtillarim _Belis54 ya serdar vey kendini bozmus galiba biraz Benim buyuk kizimin doktoruydu ilk zamanlar zaten orads dogum yaptim falan neyse 1 yastan sonra kontrol sıklığı azaliyor zaten biliyorsunuz bende epeydir gitmemistim Simdi kucuk kizim icin gittim goguste hirilti butun tikanikligi sebepsizce ates oksuruk hapşırık ne ararsaniz vsr ve daha götürdüğümde 40 gunluk falandi . Kilo boy kontrolü yapip antibiyotik yazdi. Iyide gogsunu sirtini dinlediniz mi diyorum yok ama şikayetleri varmis ya diyor Nebulizatör kullanayim mi napayim diyorum Varmi evde deri yok ams temin ederim hemen dedim Aman gerek yok bosver bisey olurss gel burada acilden verirler hava dedi Nasıl sinirlendim Ee ates durumu ?? Yani 14 günlükkenfe atesi oldu dedim yenidogan da stes niye olur acabs bi rsv mi yapsak test falan dedim gerek yok dedi ates icin hic bisey demedi valla Haa kapisi hala tiklim tiklim inanilmazz cunku yuzyilda 2 cocuk dr kalmis o yuzden millette mecburi gidiyor gibime geliyor artik
_Belis54 Miniktirtillarim ala ala bizimle oyle ilgilenmedi suan acayip sasirdim bebegimi 4ay kontrolune goturmustum heryerine bakti etti dinledi ayni sikayetleri soyledim hava verdi ama atesimiz yoktu bizim ventolin fln serum yazdiydi cok guzel ilgilendi kizimla 3 4gun sonra tekrar gidicez gene basladi hirilti vs oksurme hapsirma ama ates yok isal var 😔 bakalim şu rsv testini bende isticem
Miniktirtillarim _Belis54 yarin mecburi kontrol vsr bizimde ama sonrs gitmicem kendisine bir daha Kartal sehir hast gidicem valla ben