Ya o kadar dedim dedim yazdım nazar ettim ya yeminle uykuları efsane giden kızım geceleri uyanmayan kızim kolay uyuyan kızım artık sanki öyle biri yok ya😥 ya akşam 20.00 da uyurdu sabaha kadar şimdi 1.30 saat ayağımda salliorum gece 12 de kalkıo saat 3.00 e kadar duruo sabahta erkenden kalkio ya erken kalsın ama gece uyusun delirdim kaç gündür uykusuzluktan ağladım ayaklarım koptu artık kemik sesleri gelio tak tak die beslenmesi çok guzeldi ya ne verirsem öksürüğü numaradan kusturuyo kendini ya hasta değil çok şükür elhamdülillah ama bittim ne güzel rahatttim nazar degdirdim yaaa 😥😥 şuan 10 ay 16 günlük 🧿 kızım