Bende bebeğimi gece uyandırmıyorum.Doğduğunda sarılığı vardı her saat başı iki saatte bir emzirdim gece gündüz, sarılığı geçene kadar. Sarılığı geçer geçmez gece beslenmesini kestim. Gece 12den sabah 8-9 a kadar uyanmaz. Doğduğundan beri bir kere bile sallamadım sadece poposuna hafif pış pış bi kaç kere. İlk zamanlar çok zorlandım düzene sokmak için ama alıştı. Asla Gece uyumasını ben rahat edeyim diye istemedim. Uyku kalitesine çok inanan biriyim. Ne kadar kesintisiz uzun uyku o kadar huzurlu keyifli ağlamayan bebekler diye düşünüyorum