BusraS Bebeğim 2 aylık mama kullanmaya basladık şimdi 4.5 aylık oldu Lansinoh biberon kullanıyorum ama ucu yenıdogan sanırım cok ınce akıyor 90 ml yapınca bıle ıcene kadar cok yoruluyor zor aktıgı ıcın aylara göre biberon ucı degısıyormusunuz?
Beybm123 BusraS 3 ayda orta akışa g3cmeniz gerek lansinoh kullanıyorum bende evdeeczane sitesinden 1 hafta önce baya uyguna almıstım hem biberonu biyüttüm hemde ucu M orta akıslı aldım
Muges4 BusraS bende lansinoh kullanıyorum. M bedene geçebilirsiniz orta akış diye geçiyor. 1 yaşında hala m kullanıyoruz, hızlı akışa geçeceğiz
Ymnmummy ayda lansinoh orta akışlı biberon ucuna geçtim ve 90-120 cc mamayı zorla yedirdiğim bebeğim artık 150 cc içebiliyor. Çekmekten yorulduğu için içemiyormuş 😔