Summelek benim branşım biyoloji. Online platformdan öabt dersine başladım geçen cuma. Akşam 7 den 11 e kadar sürüyor. Benim eğitim bilimlerim iyiydi şubat ayına kadar alan calısıp eğitimden sadece denemeler üzerinden hatırlamaya dayalı çalışmaya düşünüyorum. Mart ayından itibarende gk gy eklicem biraz bebekte büyümüş olur. Olursa olur olmazsa da artık yapcak bişey yok. Bi yandan özel ders öğrencim de var. Ev, iş,çocuk kpss valla yetemiyorum