baby-mom ben 3 yaş diyorum karakterinin oluşması o yaşı buluyormuş ilk tmeel karakter bence çok önemli biz ne kadar güzel huylar verebilirsek o kadar kâr olarak düşünüyorum evde de elimden geldiğince şarkı açar bişilerle ilgilenmesi için gelişimi içinde teşvik ediyorum mesela kzıımdan 3 ay büyük bi kız daha var vurmaya çok meyilli çünkü göstermişler yada saçma sapan kelimeler öğretmişler ben de tam tersi yanında en ufak argoda kızarım kreşe daha kğçğk yaşta gitse bir sürü bebek olucak ve iyiyide kötüyüde kapacağı için dert ederim kendime kötüyü en azından şimdilik bilmesin zaten sakin bi bebek (17 aylık)