oglanannesi11 tam 3 aylıkken yaptırdık hiç ağlaması olmadı, sadece fitil verdiklerinde biraz ağlamıştı onun dışında huysuzluğu pek olmadı çok şükür. Bol bol emzirin büyük bez kullanabilirsiniz ya da karton bardak koyabilirsiniz, doktorun verdiği kremi her alt açmada sürün ben kantaron yağı da sürmüştüm iyi geliyor yaralara diye onun dışında bir şey yapmanıza gerek kalmıyor zaten. Çok geçmiş olsun Allah damatlığını da göstersin inşaAllah🙏