Merhabalar oğlum 10 ay 21 günlük henüz odasını ayırmadım saat 8.5 oldu mu odamıza gider 9 da kendi kendine uyur sallanmak istemez uyuyana kadar elbette yanındayım ancak 3 saatte bir uyanıyor muhakkak ve mama yiyor yani bu aylarda hala daha 3 saatte bir uyanıp mama yemesi normal mi ? Aynı zaman da çalışıyorum da sabah 6.45 veya 7 veya 7.20 de uyanıyor babası alıyor yine uyumaya devam ediyor eşime de kaç kere söyledim dağıt uykusunu vs 7 de kalksın ki düzene girsin ama erkekler işte asıl sorum neden 3 saatte bir uyanmayı alışkanlık haline getirir bir bebek ne yapabilirim başına gelen var mı ? Gerçi bunu tek başıma yapamıyorum sabah 10 dan sonra annem bakıyor 7 den 10 a kadar eşim bakıyor durumu düzeltmeye kalkıyorum ya eşim bozuyor ya annem gündüz uykuları 1.5 saat olması gerek hepsini araştırdım ama ilk uykusunu 1.5 saat uyuyup diğer uykusunu 40 dakka uyuyor en fazla yani bir çıkış yolu bulamadım ben gece 3 kere kalkan benim çocuk zaten evde olduğumda tepemde odadan ayrılsam ağlamaya başlıyor anlıcağınız yok yoğun ve yorgun bir dönemden geçiyorum ve uykusuz varsa başına gelen beni bi aydınlatsın lütfen