Khaleesiii MelikeElifDuru evet öyle oluyor benim iki çocuğumda da aynısı oldu. İlkinde baya telaşlanmıştım hemen doktora falan gitmiştim, ikincisinde tecrübe oldu tabi gayet sakin karşıladım bi kaç güne geçiyor merak etmeyin 😊
biber genelde koldan kan alırken bebegin kolunu sikarlae o benekler kan birikmesi olur bir hafta icinde kendiliğinden kaybolur. ama siz içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktora ya da acile götürün