Kizlar yaklaşık 10 gün önce kas gevşetici iğne vuruldum normalde ağrım falan hiç olmazdı ama 10 gündür iğne yerim aşırı ağrıyor ve ağrı yayılıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Saçma bir şeydir geçer diye de doktora gitmeye çekiniyorum ama bir yandanda tedirgin oluyorum