Filelibesik doktorla görüşmeden yapma derim ve yapılmıyor ben evlenmeden önce güzellik merkezinde çalışıyordum cano kendjme yaptım ama hamile kalınca çok az da olsa çıktı 🤗 biraz kızlarım büyüsün öyle tekrar giderim.
Hamileye ve kronik hastalara yapılmıyor ve doğumdan 6 ay sonra yapın diyor doktor yani saç boyama lazer vs