Selam güzel anneler, bebeğim ilk doğduğu zamanlardan beri etrafı izlemeye çok meraklıydı bir turku uyumuyor etrafı izliyordu ben de gözlerini örtüyle kapatmaya başladığımdan beri uyuyor. Ama bir yandan da korkuyorum. Bir de ortü kayıp ağzına gelince uyanıyor ve rahatsız oluyor. Bundan nasıl baş geçireceğim. Sizin bebekleriniz nasıl uyuyor ?