Doğum yapalı 49 gün oldu ama kanamalar devam ediyor. Bi ara rengi çok açılmıştı kahverengi pembeydi şimdi ise kırmızıya döndü ve adet sancısı oluyor hafif. Kanamalar yoğun değil az az geliyor arada geliyor adetmi oluyorum yoksa hala lohusalık kanaması falanmı emziriyorum şuan doğum kontrol hapı kullanıyorum dessiret. Dr git buraya sorana kadar demeyin randevu yok asla kaç gündür bakıyorum sıra yok