Günaydın,
Biz 11 aylık oğlum için Montessori yatak aldık, kapı yaptırmadık, bu hafta gelecek yatak. Oğlum sıralıyor park yatağında tutunup gidip geliyor, Montessori yatağın kapısız olması sıkıntı olur mu acaba diye endişelenmeye başladım. Babası da gece kalkıp oyuncaklarına gidip oynamaya başlar mı acaba diye düşünüyor. Kapısız yatak kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi, pişman oldunuz mu, memnun musunuz?