Selin1234 busrayigitt ben 8 ay sonra oldum şuan 10 aylık kizim emziriyorsan 12 aya kadar normal demişti ondan sonra da düzensiz olabilir korkma ilk iki yıl normal karşılanıyor
Elfsamoqlu busrayigitt benim 40ım bittikten 6 gün sonra oldum . Ve ayda bir düzenli olarak görüyorum.
enmir Elfsamoqlu benim de 40 bitti 49 gün oldu akıntı devam ediyor Bi kaç gündür rengi kırmızı ve adet sancısı var adetmi oluyorum ara ara geliyor kanama az az
Deletedmom_22 busrayigitt 40 çıkar çıkmaz hemen oldum o zamandan beri her ay oluyorum ( normal doğum )
Elfsamoqlu enmir benimde aynen öyle. Sancılar çok yoğun. İlkin akıntı şeklinde oluyor daha sonra tam regl oluyorum