Arkadaşlar merhaba. Ben artık bu emzirme işine dayanamıyorum. 22 aylık oldu. Sürekli meme meme meme. Gece gündüz. Artik sinirden dislerimi sikmaktan cenem agriyor. Yetmez mi artik emzirmek ,kessem ne olur? Erkek bebek , zaten 22 aydir emiyor. Cani sikilsa meme diyor. Cok kesmek istiyorum bir yandan da sut hakkini elinden alirim gibi geliyor. Amacim 2 yasti ama artik sabrim kalmadi. Fikirlerinizi merak ediyorum.