Ozge_5555 Yok üzülme canım benim onun iyiliği için bu ben de annem topuklarına vurunca oğlum ağlardı ben de ağlardım eee zaten sarılık için gittik yattık uyandıramadığım zaman hemşire de vururdu topuklarına ağlayarak uyanırdı ancak öyle içerdi yoksa 1 dakika bile sürmez geri dalardı 🤷🏻♀️😔 ben senin yerinde olsam bir saat dinlendi mi uyandırmaya başlardım zaten uyandırmak 1 saati buluyor