İkinci anneliğim olduğu için daha gözlemciyim bazı konularda ve aklımı kurcalıyor. Bebeğim 3 oldu yeşil kaka yapıyor. Kızım da 3-5 aylarda rotarix yaptırdım hiç yeşil kakası olmamıştı. Daha 1 aylık , sabah ilk iş gaita tahlili mi yaptırmalıyım kızlar. Hemen bakar mısınız normal değil gibi , normal mi yeşil kaka 3 defadır?