masterana0 normalde iki yaşına kadar yastık yasak ama ben grip zamanlarinda yastıkta yatırmaya özen gosteriyorum hem kustugunda ve burun akintisi oldugunda rahat nefes alması için daha iyi oluyo ama belki benim yaptığım yanlistir siz bilirsiniz bende bı sıkıntı olmuyo yastık ta yatiyosa iki yanında dusmucej şekilde yastık koyun rahay rahat nefes alıp uyuysun kolunuzda kafası ağrıya bilir