Aynen ben de öyleyim bebek doğumundan beri sadece bebeğimde değil ailemde eşimde aynı duyguyu yaşıyorum kafam da kuruyorum ve ağlamaya başlıyorum diğer bebekleri düşünüyorum bırakılan bebeklerinkötü davranılan bebekleri hasta olan bebekleri görünce ağlıyorum anne olunca anlarsın dediklerini dibine kadar yaşıyorum bir kere mama verirken boğazına süt kaçtı allahtan hemşireyim durumu toparladım ama o an ki korkumu anlatamam halen mama verirken korkuyla veriyorum çok kötü bi şey allah kimseyi evladıyla sevdikleriyle sınamasın