Merhabalar
Bu postu açıp açmamakta cok düsündüm. Ama burada binlerce anne var beni anlayabileceğini dusunuyorum. Lohusalığım ve sonrası zor günler geçirdim. İster istemez psikolojik destek almayı düsündüm cunku zorlandım.
Doktorumla görüstük ve ilaç uygun gördü fakat emzirdiğim icin vermek ıstemedi. Emzirmeyi de kesemiyorum bebeğimi düsünuyorum ona haksızlık olacağını düsünuyorum hep. Şuan 1 yaşında hala emiyor. Nasıl bıraktırayim kıyamıyorum