Canberk Merhaba arkadaşlar oglum 3 Yaşında ellerinde kabarcık içi su dolu bir yara cıkıyo anlamadım neden kaynaklı sizde olan varsa çözümü nedir yazabilirmisiniz ara ara geçiyor Patlıyor yeniden cıkıyor
Rosa0105 Canberk görsel paylaşabilir misiniz daha iyi anlaşılır. Son zamanlarda uyuz salgınını çok duydum bi doktora gidin isterseniz
MeteninAnnesi0212 Canberk uyuz olabilir benim bebeğinde de ilk ellerinde çıkmıştı tarif ettiğiniz şekilde